Ebben a kategóriában olyan startup cégeket díjazunk, akik újításukkal jobbá teszik az életünket.
#Innovátorok
Az activé FiberShake márka célja, hogy segítségével a rostfogyasztási szokások közeledjenek a szakmai ajánlásokhoz: egyszerre biztosítanak a legújabb kutatásokon alapuló online edukatív tartalmakat, és termékmegoldást olyan népbetegségek megelőzésére, mint az inzulinrezisztencia, diabétesz, elhízás és szív-érrendszeri problémák. Fanni és Bálint a social media felületeiket arra használják, hogy a rostfogyasztás fontosságáról beszéljenek a közösségüknek, mert szeretnék, ha mindenkihez eljutna az üzenetük: a rostban gazdag táplálkozás kihat az életünk legtöbb területére.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik ismertségüket és közösségi média elérésüket aktívan használják saját márkájuk építésére, népszerűsítésére, üzleti lehetőségeinek kiaknázására.
Ebben a kategóriában az év kiemelkedő hazai zenei előadóit díjazzuk, akik a közösségi médiában is hűséges rajongótáborral rendelkeznek.
Ebben a kategóriában olyan startup cégeket díjazunk, akik újításukkal jobbá teszik az életünket.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik nap mint nap motiválnak minket és követőiket, hogy egészségesebb, sportosabb életet éljünk, és kívül-belül elégedettek legyünk magunkkal.
Ebben a kategóriában azokat a közönségkedvenc műsorvezetőket, médiaszereplőket, tévés karaktereket díjazzuk, akik a tévénézőket a képernyő elé szögezik.
Ebben a kategóriában olyan pszichológusokat és szakembereket díjazunk, akik a közösségi oldalaikon felveszik a harcot a mentális egészséget fenyegető problémák tabusítása ellen, és mindezekről edukatívan, közérthetően beszélnek.
Ebben a kategóriában olyan közönségkedvenc előadókat díjazunk, akik 2024-ben valamilyen fontos szakmai mérföldkövet ünnepelnek.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik az olvasásról, annak pozitív és személyiségformáló hatásairól beszélnek a közösségi oldalukon.
Ebben a kategóriában azokat a TikTokkereket díjazzuk, akik első kézből adnak hiteles információkat betegségekről, fellépnek az áltudományok és a félrevezető információk közvetítői ellen.
Ebben a kategóriában olyan Magyarországon élő külföldieket díjazunk, akik a világ különböző pontjairól hazánkba költözött TikTokkerek, és követőik az ő szemüvegükön keresztül láthatják Magyarországot.