Ebben a kategóriában olyan startup cégeket díjazunk, akik újításukkal jobbá teszik az életünket.
#Innovátorok
A Munch-ot 2020-ban 4 fiatal hozta létre, akik a modern technológia eszközét felhasználva harcolnak az ételpazarlás ellen. Egy olyan platformról van szó, amin keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket: a Munch-csal mindenki könnyedén egy ételmentő közösség részese lehet, miközben jókat eszik – jó áron!
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik ismertségüket és közösségi média elérésüket aktívan használják saját márkájuk építésére, népszerűsítésére, üzleti lehetőségeinek kiaknázására.
Ebben a kategóriában az év kiemelkedő hazai zenei előadóit díjazzuk, akik a közösségi médiában is hűséges rajongótáborral rendelkeznek.
Ebben a kategóriában olyan startup cégeket díjazunk, akik újításukkal jobbá teszik az életünket.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik nap mint nap motiválnak minket és követőiket, hogy egészségesebb, sportosabb életet éljünk, és kívül-belül elégedettek legyünk magunkkal.
Ebben a kategóriában azokat a közönségkedvenc műsorvezetőket, médiaszereplőket, tévés karaktereket díjazzuk, akik a tévénézőket a képernyő elé szögezik.
Ebben a kategóriában olyan pszichológusokat és szakembereket díjazunk, akik a közösségi oldalaikon felveszik a harcot a mentális egészséget fenyegető problémák tabusítása ellen, és mindezekről edukatívan, közérthetően beszélnek.
Ebben a kategóriában olyan közönségkedvenc előadókat díjazunk, akik 2024-ben valamilyen fontos szakmai mérföldkövet ünnepelnek.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik az olvasásról, annak pozitív és személyiségformáló hatásairól beszélnek a közösségi oldalukon.
Ebben a kategóriában azokat a TikTokkereket díjazzuk, akik első kézből adnak hiteles információkat betegségekről, fellépnek az áltudományok és a félrevezető információk közvetítői ellen.
Ebben a kategóriában olyan Magyarországon élő külföldieket díjazunk, akik a világ különböző pontjairól hazánkba költözött TikTokkerek, és követőik az ő szemüvegükön keresztül láthatják Magyarországot.