Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik ismertségüket és közösségi média elérésüket aktívan használják saját márkájuk építésére, népszerűsítésére, üzleti lehetőségeinek kiaknázására.
#Brandépítő
Ördög Nóra hisz abban, hogy egyáltalán nem a smink tesz minket széppé, de azt is tudja, hogy nőként a legkisebb apróság is képes önbizalmat adni, ami viszont már belülről árad kifelé. A televíziós műsorvezető szeretné, ha saját márkája, a Nora Beauty az egyszerű, túlzásoktól mentes, tiszta szépség szimbóluma lenne az ápolt, önmagával törődő nők számára, és a sminktermékeit nem mások kedvéért, hanem csakis a saját örömére használná mindenki.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik ismertségüket és közösségi média elérésüket aktívan használják saját márkájuk építésére, népszerűsítésére, üzleti lehetőségeinek kiaknázására.
Ebben a kategóriában az év kiemelkedő hazai zenei előadóit díjazzuk, akik a közösségi médiában is hűséges rajongótáborral rendelkeznek.
Ebben a kategóriában olyan startup cégeket díjazunk, akik újításukkal jobbá teszik az életünket.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik nap mint nap motiválnak minket és követőiket, hogy egészségesebb, sportosabb életet éljünk, és kívül-belül elégedettek legyünk magunkkal.
Ebben a kategóriában azokat a közönségkedvenc műsorvezetőket, médiaszereplőket, tévés karaktereket díjazzuk, akik a tévénézőket a képernyő elé szögezik.
Ebben a kategóriában olyan pszichológusokat és szakembereket díjazunk, akik a közösségi oldalaikon felveszik a harcot a mentális egészséget fenyegető problémák tabusítása ellen, és mindezekről edukatívan, közérthetően beszélnek.
Ebben a kategóriában olyan közönségkedvenc előadókat díjazunk, akik 2024-ben valamilyen fontos szakmai mérföldkövet ünnepelnek.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik az olvasásról, annak pozitív és személyiségformáló hatásairól beszélnek a közösségi oldalukon.
Ebben a kategóriában azokat a TikTokkereket díjazzuk, akik első kézből adnak hiteles információkat betegségekről, fellépnek az áltudományok és a félrevezető információk közvetítői ellen.
Ebben a kategóriában olyan Magyarországon élő külföldieket díjazunk, akik a világ különböző pontjairól hazánkba költözött TikTokkerek, és követőik az ő szemüvegükön keresztül láthatják Magyarországot.