Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik ismertségüket és közösségi média elérésüket aktívan használják saját márkájuk építésére, népszerűsítésére, üzleti lehetőségeinek kiaknázására.
#Brandépítő
Libertine, Nincs időm olvasni kihívás
Szabados Ági televíziós műsorvezető, a Libertine Könyvkiadó és Könyvesbolt alapítója, az olvasásnépszerűsítés elkötelezett és aktív híve. Pályafutása a Szegedi Városi Televíziónál kezdődött hírolvasóként, ezt követően a Sportklub, 2014-től pedig az RTL Klub híradóját vezette. 2022 novemberétől az RTL Klub Reggeli című műsorának egyik műsorvezetője. 2017 januárjában kezdte el a Nincs időm olvasni kihívást (NIOK). Ezzel a Facebook-csoporttal kezdődött minden: a mozgalom, a közösség, majd pár éven belül a NIOK, amely mára az ország legnagyobb és legtevékenyebb, online könyves közösségévé vált. 2020 őszén Ági egyik legnagyobb álma vált valóra. Létrehozta Budapesten a saját könyvesboltját, majd a könyvkiadóját is a Libertine brand alatt, amelyhez a fővárosin kívül ma már a szegedi bolt is hozzátartozik. A további terjeszkedés is tervben van.
Ági könyvajánlóival a saját Instagram-felülete mellett a Libertine Könyvesboltok és a Nincs időm olvasni kihívás social media felületein is találkozhatunk. 2023 tavaszán indult saját fejlesztésű videósorozatának, a YouTube-on látható Mutasd a könyvespolcod!-nak a harmadik évada. 2022 második felében futott a Szabados Ági könyves podcastje című műsora. Személyesen országszerte lehet vele találkozni könyvtárak és iskolák olvasásnépszerűsítő programjain, valamint félévente az általa életre hívott NIOK-napon is, megmutatva, hogy a NIOK és a Libertine is több mint brand.
Ebben a kategóriában azokat a műsorkészítőket díjazzuk, akiknek a hallgatottsági toplisták alapján sokan szívesen hallgatjuk a tartalmas, szórakoztató és elgondolkodtató podcastjait, és mindig nagyon várjuk az újabb adást.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik ismertségüket és közösségi média elérésüket aktívan használják saját márkájuk építésére, népszerűsítésére, üzleti lehetőségeinek kiaknázására.
Ebben a kategóriában azon gaming és streamer műfajban alkotók közül válogattunk, akik a közösségi média platformokon és olvasóink körében is nagy népszerűségnek örvendenek.
Ebben a kategóriában idén kizárólag női előadókat jelöltünk, különböző műfajok kiemelkedő képviselőit, felhívva a figyelmet a zeneipar tehetséges, sokoldalú nőire - mert sajnos sok műfajban, toplistán és fesztivál lineupban még mindig alacsony a nők aránya a férfi előadókhoz képest. Ez a kategória a nőket hivatott támogatni és reflektorfénybe helyezni, megmutatva, milyen tehetségesek.
Ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazzuk, akik nap mint nap motiválnak minket és követőiket, hogy egészségesebb, sportosabb életet éljünk, és kívül-belül elégedettek legyünk magunkkal.
Ebben a kategóriában idén azokat a televíziós párosokat - műsorvezetőket, zsűritagokat, médiaszereplőket - díjazzuk, akik a tévénézőket a képernyő elé szögezik, és a közösségi médiában is nagy népszerűségnek örvendenek.
Ebben a kategóriában azokat díjazzuk, akik a természetesség és önazonosság hívei, és segítenek, hogy a közösségi médiában természetes, filtermentes valóságot képviseljenek.
Ebben a kategóriában idén azokat az aktivistákat és jó ügyet hirdető kampányaikat díjazzuk, akik példaértékű társadalmi munkát végeznek, és közösségi média elérésüket alapítványok és társadalmi kampányok népszerűsítésére is használják.
Ebben a kategóriában a TikTok platformján az utóbbi időben nagy lendülettel berobbant és legnépszerűbbek mezőnyébe kerülő hazai tartalomgyártóit díjazzuk.
Ebben a kategóriában egy aktuális társadalmi problémára diskurzusra reflektálva, a közoktatásban szívvel-lélekkel dolgozó tanárokra szeretnénk felhívni a figyelmet, jelöltjeink a TikTok platformján népszerű, edukatív és szórakoztató tartalmat gyártó pedagógusok.